MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi

  • masa pelepasan:2024-03-12 19:19:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:178
  • Penerangan pantas:

    Medea,Pengubah terbenam minyakBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?MedeaEfisiensi pengubah terkait dengan

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

MedeaEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

San FernandoKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.


MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Sampling inspectionPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi



Mod wayar pengubah jenis kering:

inovasi teknologiSegel kebocoran minyak

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

MedeaJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng,MedeaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, izolasi akan lambat tua ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,MedeaPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

MedeaMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi memberi anda MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi oleh syarikat kami, perkhidmatan MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi. MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MedeaPembuat pengubah distribusiBagaimana meningkatkan teknologi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!